Per resolució d’Alcaldia número 48/2020, de 14 d’abril, s’ha aprovat la llista provisional d’aspirants admesos i exclosos, per a participar en el procés selectiu per a la formació d’una borsa de treball d’auxiliar administratiu/a per a posteriors contractacions laborals temporals.
Els qui hagen resultat exclosos disposen d’un termini de tres dies hàbils comptats a partir del següent al de publicació de la llista provisional d’admesos i exclosos en el Butlletí Oficial de la Província de València, per a esmenar els defectes i presentar reclamacions, mitjançant escrit dirigit a l’Alcaldia, que podrà presentar-se en qualsevol dels llocs previstos en l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Aquest termini es computarà a partir de que es disposi l’alçament de l’estat d’alarma o a partir del moment que determine el Govern que es deixe sense efecte la suspensió dels terminis administratius determinada per la disposició addicional tercera del Reial Decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l’estat d’alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19.
Pots llegir l’edicte d’exposició al públic d’aquesta llista provisional ací.